niedziela, 1 grudnia 2013

Wisior z agatem

'Córcia... taki kamyczek sobie kupiłam... zrób mi  z niego wisiorek...
 i jeszcze żeby był w poziomie!'

Mamcia prosi - Mamcia ma :)

Ponieważ 'kamyk' to pokaźnych rozmiarów plaster agatu, polutowałam okucie, trochę poplotłam i wyszedł dwustronny wisior - z jednej strony mocno zdobiony, a z drugiej dość skromny.

Dołożyłam kilka kuleczek koralików toho dla ożywienia całości.

Mamci się bardzo podoba.






Zgłaszam go do wyzwania w Kreatywnym Kufrze

 I tak wspaniale się złożyło że otrzymałam wyróżnienie w powyższym wyzwaniu :) Wspaniałe rozpoczęcie Nowego Roku.


6 komentarzy:

  1. Ślicznie opleciony śliczny kamień! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję - wyzwania są mobilizujące i motywujące :)

      Usuń
  3. Gratuluję, ta praca była moim osobistym faworytem. Przepiękna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To moje pierwsze wyróżnienie i cieszę się ogromnie. No i piękny początek Nowego Roku :)

      Usuń